silver world


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Header baru
Friday 30 November 2012 - Permalink - 0 Comments


Hi, annyeonghaseyo ! Wassup brother and sister sekalian. Tadi aku layan youtube jap pastu terjumpa lagu niy. Wahahaha terbaik toq . Gile ah. Niy lagu Anak Kampung cover by Nur Firdaus. Atoii, aku elok-ii nak mood feeling tapi terus gelak tengok intro lagu niyh. Hahahahah. Dia niy banyak buat lagu cover dan sura dia sangat "merdu" -..- Hmm, papepun wa salute lu brother sebab buat video niy , lu wa cakap berani mati ah. Hahaah pecah perut. Anyway korang check this out bebeyh. Daripada kauorang tengok yang original baik tengok yang buat cover macam Firdaus niy. Hahaha. Nangis aku tengok video niy, buken nangis sebab merdu tapi nangis sebab ketawa. Hahahahahahahaa *sambungketawa*

Okey, back to the main tittle. Hmm, header baru? Waduh-ii cantik gila. Aku suka header baru niy. Seriously awesome. Kau yang tengah baca niy, header ni bukan saya buat tatapi AtinTory yang tolong buatkan. Give she an applause. *tepuktangan* Hahaha, anyway maybe cuti sekolah niy dia tengah lapang kalau nak request header, boley pergi blog dia, tapi wajib tekan button follow kay. Hahaha Atin niy sekepala dengan aku, hmm means, aku minat kpop dia pun same. Paling penting sekali aku minat BigBang dia pun same ! Hahahah. Jyeah. Nak tahu kenapa nama dia AtinTory? sebab dia minat Seungri atau Victory *orangyangsama*. Ha sebab tulah. Aku still dengan Taeyang a.k.a sepettt. Hmm, don't take him because he is mine *sambilpengangparang* -..-

Ha nilah header baru tue. Cer tengok. Hahaha.