silver world


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

My boyfriends
Friday 30 November 2012 - Permalink - 0 Comments

Kalau ada yang tanya topi dekat atas harga berapa, aku bagi 5 je. Apa lima ringgit ! Nak beli. Aku bagi BUKU LIMA ! Haishh, aku takda mase nak buat perniagaaan time umur masih budak-budak niy. So be alert kayy. Hahaha. Nampakk topi dekat atas tue bertulis "I Love My Boyfriend", Wau semua mesti teringin nak baca. Whoowhoot. Siapakah boyfriendS aku tu? Bla ah korang aku ni, aku takda masa nak bercintan-cintun lorh. Umur baru 12 tahun nak bercintan-cintun. Puihh ! Mohon sesape yang sudah berpunya jangan terasa sangat, entry niy takda ikatan dengan readers-readers sekalian, FAHAM ! Hmm, okey let me introduce to you, my lvely Boyfriends. Dimana ada dia, disitu ada saya *hotaklu-..-*


My only prince charming in my life. Taeyang BigBang. *kenyitmata* Hahaha. Dia husband aku. Kau takboleh amek dia dia aku punya *ayatbiasatakkecutpun*. Kau takboleh amek dia sebab dia tak kenal kau *ayatluarbiasa* Hmm -..- Kenapa saya minat dia? First sekali, dia sangat SEXY woo ! Huhuhu phewittt. Badan dia, perghh hahah tak tahu nak cakap ape. Apa apapon he is always number one. Lol.  Taeyang my HOT guy. Jyeah. I love you :*


Ha, inilah L. Buken sesiku L. hahahah *bajetlawak* Nama stage dia L, nama betul Kim Myungsoo. Ah, rindu terubat bile tengok gambar dia. Seghiously *ayatoranggedik* aku rindu dia gila bab1. Sebab? Dah lame lorh tak post pasal dia. Hahah since saya menjadikan Taeyang sebagai husband saya LOL. But nak cakap satu je. Oppa you damn so cute ! :D I love you oppa.


Nindia ! L.Joe aku. Budak paling handsome abad ini. Brr *Taeyanglah* Hahahah, hmmm dia kenyit mata kau, dan lu mesty cairr punya. L.Joe baby i love you damn so much. I will die if you hug me. Atoiii *ayatjiwang* . Dia niy muke agak sweet gitu. Yelah sedang-ii comel kata orang. Ha. Heheh tapi dia tidak se-charming Taeyang dan se-comel Myungsoo. Hmm, but i still love you my babybboo.

P/S = Aku hanya menggunakan ayat gedik dan super awesome hanya untuk tiga orang ini sahaja, Peeace yaww