silver world


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Denim Template ~
Wednesday 5 December 2012 - Permalink - 1 Comments

Hye, annyeonghaseyo.  Selamat pagi semua *sambil menghirup udara segar* Hmmmm, Fiuhhhhh~ Lega. Sebelum kau, kau, dan kau nak cakap aku pengotor, tadi yang "hmmm, fiuhh"  tu aku tarik dan hembus nafas lha , lol -,- Kan tak pasaii pasaii kau kene marah, padan muka ! Hmm, mesty korang suka kan tajuk dekat atas "Denim Template" Fuyooo, dalam hati korang mesty ingat aku nak bagi freebies denim template? Sebelum tue, diminta hantuk kepala anda 5 kali. Sudah? Okayy bagus. Hee :D. Errrr, ey kau orang dah nampak ken? perubahan yang terlalu besar dekat blog niey?

Amacam nampak comell idok? Comell? Mueheheheh thanks veryy much :* I hate you. Alaaa basecodes die   bukan aku punya pun. Kak Nabila Medan punya. Aku tak seterror die lagi maybe akan datang kowt. (errr) Hmm, hahahahahah *gelaktetibe*  Tapilawa ken setelah berpenat lelah dri semalam sampai hari niey baru mendapatkan hasil -,- Heheheh ohh dunia. Sorry niey memang tempat aku mengraut dan mencarut. Ecehh xd ah . Hmm kau tak suke, silakan angkat mouse dari sini ! Bla sekarang.



Tapi ada satu bende je aku masih sangat tak puas hati dengan blog niy. Hmm, size font dalam entry niy, ohh sungguh kechik dan sukar dibaca. Dari yang tak rabun boley rabun bace blog aku ken? Takpe aku akan cuba lagi crik coding yang sesuai untuk memperbesarkan lagi saiz font dalam entry niy biar senang dibaca dan semua orang suka, hohoho. Okey entry ini sangatlah hancur dan tidak bermaya, so bye.