silver world


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Wordless Thursday#
Thursday 6 December 2012 - Permalink - 0 Comments

Hoihoi. Kenyit mata siked ;) winkwink bak kata orang putih. Hee :D . Sebelum semua orang mencarut menanya soalan wordless thursday tu minatang ape? Aku pun tak tahu dik *berlagak mcm aku besaq* Aku tengok ramai bloggers yang aku ikot dok buat niy. So aku pun nak cuba lah. Tenenenene. Anda telah berjaya ditipu *pang* Hahahahha, wordless tu maksudnya ayat yang tidak panjang atau dalam bahasa yang simple dikenali sebagai ayat yang siked/pendek. Sebab tu kebanyakan bloggers letak gambar dari tumblr atau gambar diri sendiri. 

Tapi aku tak tahu pulak kalau korang nak tulis panjang macam aku tengah buat sekarang, jangan tulis wordless tulis wordmore. Ha amacam? Gempakzzz taa? Hoho. Jarang orang tulis wordmore, aku je tahu setakat niey kowt. -..- Okey mey straight to the point => Perkataan di atas berbunyi begini, I know i'm not your first but i'm better than your last yang membawa maksud, saya tahu saya bukan orang yang pertama tetapi saya jauh lebih baik daripada orang yang terakhir. 

Adaa pahamm?
So korang pun dah faham wordless tu ape. Aku dah takda idea nak mengarut lagi selalunya boley panjang lagi niey tapi disebabkan kepala lutut aku niy buntu, so aku stop dekat sini je ah. K bye See you ;)