silver world


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Tenenenene :D
Thursday 6 December 2012 - Permalink - 0 Comments

Hye annyeonghaseyo. Selamat malam jugak :D Hee, tenenenenenene. Hmm, sebenarnya aku bosan dan taktahu nak buat apa. Nak tidur awal lagi. Nak main twitter bosan. Nak online facebook hmmm--' Paham-paham jelah. Penuh noti aku dengan request game yang shit. Urghh -,- Jangan tanya aku kenapa tajuk pelik benor " Tenenenenene :D" WT-- ? Memang tak tahu nak tulis tajuk apa untuk entry kali niey sebab kepala buntu dan rasa nak botak kan kepala je errr- super suckinggg. Hmm. Tadi aku, hmm. Nothinglah hee. Aku nak bagi quotes yang comel-comel lorh. Heheh. Nanty aku terangkan maksud satu persatu sabar kay. 


Comel je en bintang dengan love tue, sangat cute bila bersama *trololololo* Hope relay kauorang berpanjangan okayhh -..- Okey stop mengarut, Hmm, apakah maksud "You'll always be the brightest thing in my sky"? Maksud die => Kamu akan sentiasa menjadi benda yang paling bersinar di langit saya. Heheh sweet ken? Okey itu yang love punya meyh kita tengok yang bintang pulak. => "I'll keep on shining as long as you are mine" ? Maksudnya, Saya akan sentiasa bersinar selagi awak saya punya. Ha? pfft. Tak paham? Translate kat Google je senang.


Sudah terang lagi bersuluh maksud thanks ialah Terima Kasih. Hee :D Aku pernah chating dengan simsimi .Aku cakap terima kasih. Guess die ckp ape? Die cakap kasih diterima. Hahah lolololo first time dengar ayat centu. Selalunya orang balas Welcome atau My Pleasure. Hehehe. Saya amek kesempatann niy nak ber-thankyou/terima kasih dengan Kak Fatin Hazwani sbb sudi bgitau tutorial cmner nak besarkan saiz tulisan dalam entry niy. Hee gembira gile gile sebab tu yang semangat nak updated post ;) K lah bye.