silver world


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Comeback ;)
Monday 10 December 2012 - Permalink - 0 Comments

Hoho. ye annyeonghaseyo. Watssup berader-berader sekalian. Kauorang apa cerita. Apa macam? Semua okay kah? Hahaha lolololo. Okey tak okey janji rock. Yeah babey (y) Gila-gila ken? Hahah sohai aku tengah boring. wuhuu~ Setelah berabad-abad aku tak updated rasa lain macam je ken? Hoho takdalah sampai berabad, confirm korang rindu aku. Ken? Please cakap ye. Hahah thanks awq, spe? Kau ah, ye kau, aku tengah tunjuk kau yang tengah baca niyh sebab sudi singgah blog yang bertambah georgous ni. Jangan jelly. HAHA XD

Tajuk atas comeback. Macam aku niy orang penting sangat ken? Lolololo. Abaikan sahaja ye. Hmm sebenarnya aku rindu nak updated post so aku updated lah perkara merapu niyh. Harap korang baca walaupun tak sudi. #AyatManis Hahahaha first time nak pujuk orang bace post merapu aku. Hmm, sedih sedih Dah lame dalam bidang blog followers cuma 24 sahaja? Get it? Dari tahun lepas kowt. Kalau tak silap lah. Tapi tahun lepas masih baru lagi sekarang yang tengah aktif berblogging. Hahah. Errr. 

Okaylah just nak bagitau skins saya dah berubah kepada skins yang awesome lagi gorgeous *abaikan kalau salah eja* Hahah thanks Yasmin Hani  sebab bagi code blog kau yang lame. Peace Yaw (y)