silver world


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Mood : HIATUS.
Thursday 7 March 2013 - Permalink - 0 Comments

*Imissyoudearfriend* hmp :')


Hye. Annyeong :D Auwww, so miss you guys. Miss my readers, followers and stalker ;) Auww, miss my bloggie . Soryy sebab sudah agak jarang nak updated blog. Saya, cuma diganggu oleh satu virus nih, iaitu virus "malas". Yep, "malas". Makin menjadi jadi di kalangan form 1 seperti saya. Heheh ;P Acah acah dh matang je aku ern? Ahh abaikan. Btw, banyak stories yang aku tak tulis dalam blog nih. So blog ni pun akan bersarang macam itu je -_- So korang nak lawat, lawatlah. :p Kehkehkeh. Follower still the same. aku pun bukan batak sangat nak follower. So, kalau rasa minat kat blog nih, follow jeh. Blog nih bahasa dia tak rempit dan tak alien ;D Mudah dan difahami? Okeyh (Y) Yeah terbaik. Okey bye. Soryy kalau tinggalkan blog ini untuk waktu yang agak lama. Kalau aku rasa raji nk updated, aku updated eh. So aku letaklah mood hiatus, biar korang tak tertunggu tunggu aku untuk updated entries. By the way, aku tahu aku syok sendiri sebab tak kan ada yang baca pun an? Ha, thats why lah guwe tak updated entries, sbb aku tak nak syok sendiri. Sometimes i thing, i'm crazy people meh ;D HahhaXD. K bye mmuah. Soryy jika ada typo typo yang comel disitu :* euuww-.- Bye.