silver world


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Siap mengedit blog !
Wednesday 19 December 2012 - Permalink - 0 Comments

Hi, hi, whatssap Bro- bro sekalian. Adakah anda sihat? Sihat, ngee bagus lerh. First of alls, thanks to Seungri sebab mem-bless post ini. Brr, ahaha. Merapik, niyang rapik. Okey berbalik kepada perkara yang asal, "siap mengedit blog" Eyh? Blog kau cuma post title dgn sidebar title je bertukar, tarak papa pun? Err--' Bukanlah der. Bukan blog aku, tapi blog kawan aku. Nama dia Nadina, just call she Nad. Ini muka dia.


Hoho, confirm korang cairrr kan kan? Pfftt, nak ngorat? Boleh.. Blaa. Haha, dia tidak di-taken pown. Dia cuma ada satu matlamat sahaja, iaitu belajar hingga menara gading :D Hehe. Haha, aku tahu dia, gojes, comel, cantik, beauty lagi apa? Pujilah lagi. Grr. Okeyh, tema blog dia hijau sebab itu warna favourite dia. Nak tengok blog dia? Visit ini => Nadina's blog Herher, dah lawat? Goodgood. Lawa tak. Hehe aku tidaklah se-pro kamu semua nak edit blog. Aku edit blog dia pun pakai skins dari blogskins. Haha, al maklumlah budak baru belajar.

But sebelum tu, sorry saya  takda buat printscreen sebab saya takda :( Jadi korang tekanlah link di atas tadi ye. Aku edit blog dia free of charger phone haha xd. Saja buat kerja amal. Amal lha sangat. Lagipun aku edit blog dia dari semalam sebab tu yang tak sempat nak updated post. *malas sebenarnye* kekekeke. Tapi kan, penat nak edit blog dia sebab dia takda cbox, so saya kene create satu, dan code pown agak terabur, tapi akhirnya semua berjalan dengan lancar seperti yang dirancang. 

Blog, dia lebih kepada diary harian dia. Yelah tempat meluah perasaan kata orang. Kalau ada masalah, blog jadi kawan dia. Seems like blog itu penting untuk dia. ;) Papepun, korang follow lah dia ye, kalau ada yang berminat nak edit blog, tpi blogskins sahaja ya, saya boleh tolong. Tentang bayaran itu perkara kedua, k wa cau dulu bye bye :D