silver world


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Jozan menang !
Friday 18 January 2013 - Permalink - 0 Comments

Woootwoot. Nampak kan gambar di atas? Yeah MaharajaLawakMega. Hahaha lol. Seperti semua sudah tahu. MaharajaLawakMega telah menutup tirainya pada hari jumaat (semalam) tepat pukul 12:15 pagi tarikh 18/1/2013 . Hhahaha amboi aku hafal kan kan? Biasa ~ Lewls. Ehhh, ce teka siapa juara? Hhahaha mestilah "abang-abang" ku Jozan ~ Hahahahah. Serious rasa terharu beb *elehdiaygover*  hahah lol. Papepun tahniah Abang Johan dan Zizan kerana menjadi Juara a.k.a Johan dalam pertandingan MLM 2012 tdi (smalam) Hahahah tak lupa juga kepada Naib Juara, buah buahan tempatan. Jammmbuuu (batu) Tempat ketiga, orang Johor, Shirooooo. Tempat keempat, Super ohsemm group Boboiii. And tempat kelima, satu satunya peserta dari indonesia, SayWho :D


Yeahh time nih rasa terharu dengan semangat kental Johan yang sanggup datang dan bertarung bersama kawan baiknya Zizann meskipunnn, dalam keadaan dia yang masih sakit dan belum pulih. Serious terkejut sangat. Time yang Dato AC Mizal menyebutkan nama nama finalis, time nama Jozan dilaungkan rasa agak sedih sebab tengok Zizan bersendirian. So mood nak tengok pun terus down ~ Tapi bila Jozan buat persembahan pertama, tiba tiba Dato AC mizal mengumunkan ketibaan Justin Bieber Malaysia, Awieeee ! Bapak ahhh, aku jerit serupo orangg gile =,= Seriiousss, mood nak tgk terus ada balik, dan kelihatan rambut "Awan nano" tersergam indah.. gaya yang sering dilihat di kaca Tv dannnn, Abang Johannnn sampai !!!!!! Semua menjerit serupo orang gila =,= haha. Aku pun sme. Terkejut lalu terkentut. Oppsss. lol :3 

Hahah, but serious time Johan buat lawak rasa macam terharu sangat. Ya Tuhan akrabnya persahabatan diaorang nihhh ! Aku nak jadi macam diaorang. And they (Jozan) always be my idol. Yehaaa (y) Hahahha serious wa and all jozanners merindui kelibat achai cincai boncai. :D Hahahahha nak terburai siotttt, perut aku gelak guling guling macam ape je sehh =,= Diaorang nampak kurang latihan sikedd sebab Johann kan time tuh belum confirm boleh buat persembahan ke tak. So disitu nampak agak lemah (jadi juri sementara) Tapi apa apa pun Jozan memang Terbaikkk toqq. Hahahahhaha . Padan muka abang aku :p lol dia kan minat Jambu, hahah but tak dapat jadi Juara. Sokaylah jambu korang tetap jambu di hati aku :P Hhaha. 

Ni, time nak umumkan siapa juara MaharajaLawakMega hati aku rasa takut, gerun dan gementar *gigitkuku* Antara Jozan dan Jambu, dua dua menjadi pilihan ramai. Then, Bila Dato AC Mizal sebut Jo..... Aku terus menjerit gembira macam orang yang dekat Hospital Tampoi. Thennnn, Jozannnn !!!!!!!!!!! Menangg wuhhuuuuuu ~ Move like jagger, hahahha lol. Rasa sebak sangat sangat, sebab time tuh Johan terus sujud dan menangis. Abangg zizan pun nangis, alolololo *bagisaputangan* Seriousss rasa sangat bangga dengan kejayaan yang diperoleh orang diaorang. Congrats ya abang abang ku. (Jozan) Anyway, teruskan lawak korang yang memang ohseemmmm gile bapak, mak, atuk, nenek, moyang and semua tuh. haha. 



Ramai yang tanya, Jozan menang dapat duit dan trofi, kita yang membazir kredit untuk undi diaorang dpt apa? Ehhh, kita undi diaorang dapat kepuasan. Kita rasa sangat berbaloi bila orang yang kita minat menang dalam sesuatu pertandingan. Aku memang dari darjah 3 minat Jozan. So kiranya aku peminat fanatic lah :D Hahah anyway congrats from me and all jozanners, kami disini mendoakan kesihatan abg johan agar cepat sembuh....