silver world


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Entry Special
Sunday 30 December 2012 - Permalink - 0 Comments

Hahahahahaiiii semua *lambaitangan* Lama eden tak menaip dekat blog kesayangan eden ni ha. Kauorang apa khaborr, sihat ko? Haha. Tengok gambar kat atas tu. Sapa? sapa? Taeyang oppaaa lah ! Grrr, tengok die gatal, nak perempuan. I mean he need a girl. Taeyang !!!! Please jangan curang dengan aku . Huh -.- Tahulah suka IU, suka Dara, suka apa lagi? Suka Georgia. Eh? Hahah xd Okey berbalik kepada tajuk di atas. "Entry Special" Teng teng teng jeng. Wahahah. Special sangat kah entry kali ni? Rasanya tak kowt. Lalala. Layan je lah ~

New look

Ha? New look lagi? Tapi wajah baru ini paling melecun. Wahaha kenapa? Sebab bukan aku yang edit tatapi Miss Universe Nurul Yasmin Give a big applause dan tepuk tangan sampai tercabut tangan ! Hahah xd. Lawa kan? Sila angguk 380 degreee. :3 Meooww.  Thanks bebanyak kepada Yasmin sebab sudi mengedit blog usang ini bertukar jadi fresh. Ya, seriously saya amat suka skin yang kamu buat untuk saya. High *tunduk ala ala jepun* Herher. Saya amik tempahan sebenarnya dari dia. Tapi tidak dibayar means free je. Itu lagilah saya suka. Muehehehe. Saya takda duit and saya veryy pokai 0% Sebab tu tak berani nak amik tempahan berbayar. Hahah lol. But seriously and seriously aku suka sangat dengan skin niy.. Memang sangat simple tapi nice gileee woo.. Hahah okey aku dah gile.... Err. -,-

Sekolah sudah bermula

Serious aku cakap eyh, cuti rasa macam sekejap pulak kan. Hmm, maybe sebab aku asyik menghadap lappy 25 jam kowt. *haha*  sebab tu tak perasan. Err -,- But aku rindu Sekolah Perling 2. I mean my old school ! Hmmmm. Yelah dah masuk form 1 ni rasa lain macam pulak. Rasa macam diri dah besar pulak *memangbesarpun* errrr. hahahaxd. Cakap pasal form 1. Pagi tadi aku baru daftar pergi sekolah uda. Hmm, sekolah baru yeahh nice lah jugakk. Macam biasa, cikgu berleter 15 minit. and bla bla bla bla and bla bla bla and bla bla bla. Okey, masuk kelas amik buku teks. Then balik. But nasib baik time tu jumpa farahain.. Hahahah jumpa jumpa terus berlari *ala ala hindustan* Gilegile. Takdenyer -,- Pastu cam biasa kalau perempuan bertemu perempuan harus GOSIPP. Hahah cenggini ha (y) Lalala. But best lah dpt jumpe kengkawan lama. Rindu terbalas. Hahah kbye..

Sorry entry macam sampah. Idea berserabut. :3