silver world


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

New theme, new clothes
Wednesday 13 February 2013 - Permalink - 0 Comments

Hello, HOLO people. So, i'm back. Do you miss me? -^,^- Of course right? hahaXD. So i'm back with "new clothes" blue theme. Okayyy tak? Hewhew. Pakai blogskin je pun. Dah kecoh. Apedaaaa -,- Hhaha lol. So kauorang macam mana? Busy? Ha, begitu juga dengan saya busy all day, sampai lupa nak update dekat blog kesayangan aku ni. So, i'm back with new story. Ha, so mcm. Hmm, mcm. Entah ahh ._. Aku takda cerita kodd nak cerita. Ayat pelik? hah /: abaikan. Kenapa tiba tiba angin aku berubah ke arah warna biruu --> *think* Why why? Hmmp, sebab biru itu Ocean, ocean itu laut. #Eh bukan sme je ke =,= Ahahaha. Okey tak lawak kan? K fine. Okay berbalik kepada biru, warna biru menenangkan fikiran. Yeah, kecuali benda "blue" itu lain eh. Itu minda dah rosak kalau suka tengok benda "blue". 

Paham kan? alaa, tak paham. Buat buat paham jelah. Aku malas nak cari code follower widget aku. So aku biarkan kosong je. aHAHAH, ada button follow belah atas sekali, belah kanan. Hahha, pastikan follow yup. Nampak tak aku batak followers disitu? Nampak nampak? *kenyitmata* ;( Hahah lewls. Lagi nak cakap apa ek. Oh Ya. Aku baru, ahh, bukan barulah. Hmmp, tdi pukul 6:50 baru balik dari CS --> CITY SQUARE. Whoahhh, punyalah sesak ;( macam macam manusia aku jumpa . Maklumlah bandar :( Hahah, sampi terjumpa alien . Lol . Aku pergi dengan, Amiraa, Awatif, Farahain, dengan Ainun. Bestt tawuuu? Jelesss? Padan mukee. :p Ehekhek. Kiteorang tengok cerita JUVANA. Cerita dia --> BEST GILA KHINZIR. -..- Serious. Mesti tengok eh. 



Nampak tak? Trailer pun dah best. Apa lagi tengokkk ahh. Kepada yang sudah tengok tu baguslah. Haha. Nampak, aku tengah promote niyhh.. Kelakar pun ada, sedih pun ada, emosi pun ada, gaduh sentiasa ada, marah pun ada, cinta pun ada. Dan oh oh, isteri Zahiril Adzim, si Sheera Ayob pun berlakon jugak. Hahah, so must watch eh? Okey good. Lepas tengok kiteorang pun singgah KFC. Mencekik jap ;P ahahha, maklumlah dah lapar ._. perut pun dah kosong, kosong, kosong. Aahahah, aku makan ZINGER BURGER. Sedap hingga menjilat jari. Nampak tak dia tengah jakun tu? *macamlahdiasorgjepenahmkn* -.....- Okey itu sangat annoying. Dah abaikan :'D



Hahah, sorry kalau lepasni jarang update. Sebab saya malas, saya malas, saya malas. Dan saya, busy. Ahahha macamlah budak SPM. Ntahlah ._. KKbye, you have more time to swaggggg . Eh? tetibe kan. Entah lah aku dah gila kodd :p Kalau aku dah merapu tuh, call lah ambulance nampaknya aku memang dah betul betul perlukan rawatan segera XD . Papepun see yaaa ! :*