silver world


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Awesome (y)
Tuesday 18 December 2012 - Permalink - 0 Comments

Hye annyeong. Dah beberapa hari aku tinggalkan blog ni. Kan kan? Rindu tak. Hee, tak perlu kowt perasaan rindu tu sebab bukan ada yang baca, ye idak? Aku je syok sendiri melayan perasaan. Hoho. Ey sat sat. Hari ini orang form 3 amik result PMR ken? Vulauwei. Haha. Mesti gementar kan? Gile tak gementar samelah macam aku haritu nak ambik result UPSR. Nak terkencing pon ado. Haha. okey abaikan cerita pasal aku tadi. 

Nak habaq mai yang abang aku jugak salah seorang mangsa "PMR" . Wuhuu. Dia dapat => 5A2B. Haha Awesome gitu ~ Lala, aku yang over bila dapat tahu dia dapat result cenggitu. Wah-wah pandai siot abang aku. Haha. Pffttt -..- Hehe, dia datang je heboh satu rumah. Yelah datang-datang je menjerit-jerit serba tak kena. Terpekik sana terpekik sini. Haduyai naik Pekak aku tau tak. Kau tau apa? Grrr, haha. But aku sebagai adik pown tumpang gembira sebab abang aku dapat keputusan yang cemerlang, gemilang, terbilang *aicheh mcm abg dia dpt straight A's*. Haha. Thanks abang sebab membanggakan mak dan ayah. Aku? RESULT UPSR macam taik, nak bangga acano? Thanks lagi sekali. I'mma so proud of you. Teruskan dan berjuang untuk SPM pulaks ye. Jangan asyik main Blackshot aje. Nanti aku *pang* baru tahu. Haha , Okey-okey Bye :-) 



Jangan segan segan nak kongsikan result kauorang :-) 
Nota jari kaki : Baik, buruk keputusan kita kene terima dengan redhoo~ Yang penting kita dah berusaha dengan keras.  Jangan hampa kalau keputusan buruk sebab pasti ada hikmah disebaliknya. Dan jangan terlalu gembira jika keputusan baik kerana itu baru pertengahan nya. SPM belum lagi rite ? Wookeyh tu je. Panjang pulak aku bercerita. Haha excited punya pasal. Brr -..-