silver world


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Dulu berdiam diri, Kini kembali lagi.
Monday 24 December 2012 - Permalink - 0 Comments

Lee Hyun Woo. My old Biases. Sejak aku dah tak tengok To The Beautiful You aku dah tak fangirling kat dia lagi. Lol ^^ Serious aku rindu dia . Wahahaha, aku suka dia sejak dia nyanyi lagu "Kiyowo, kiyowo, unsultae kiyowo" Perghh, tak tahan lagi comel nak die *mampus*. Hahaha. Wuhuuu, kali ini entry ke berapa selepas berabad abad yang lalu? *ketukepala* Brr, takdalah sampai berabad abad, sebulan pun belum tentu. Kan kan? Main title kita ayat skema yang power lolzz. "Dulu berdiam diri, Kini kembali lagi" Then you alls *ayatgedik* berbunyi krikrik ken? Aku pun tak tahu nak letak tajuk apa, thats why apa yang terlintas aku taip jelah.

Tangan aku pon bergetar-getar nak menulis ni sebab dah lama tak menaip. Eh? -..- Ahh, lupakan. Design blog aku pun berubah 60% kan? Eh, mana pergi lagi 40%? Entah, aku pun tak tahu, kene culik dengan Mr abcdefghi. Lalalala, merepekk siak. Ehmm, tapi aku lebih suka dan berpuas hati dengan design sekarang sebab nampak matured *lhasgt* untuk budak tecikk comell lagi molekk ni *perahsantan*. Wookeyh, but header sahaja yang mahu ditukar Bigbang version. Ohyeahh. Tapi niey pun tgh request daripada someone, takut dia tak terima pulaks kan. 

Okey, nak lari dari tajuk sekejap.


Sekarang niy, korang semua mesty busy kan nak beli baju sekolah lah, seluar sekolah, beg, pencilbox, pencil, pemadam, pen, pembaris, calculator, and else. Aku pun sama. Barang lain sudah dibeli, tinggal alat tulis je, kodd. Rasanya lah. Ehh tk, mmg betul. Aku nak masuk form 1. Tidaaakkk ! Act, aku tak pernah dan belum bersedia untuk menjejakkan kaki yang penuh kuman dan berlemak ini ke sekolah menengah. Lololo. Betul ! Aku tak nak pun sekolah dan nak menghadap lappy aku 24 jam dan menambahkan lemak sehingga berat bertambah ke 300 kg. Okay, jangan percaya benda mengarut kat atas tu, maksud aku abaikan -..-

Korang mesty nak tahu aku masuk sekolah mana? Hemmm. Soalan yang membuatkan hati aku tetiba jadi berat untuk menjawab. Aku masuk SMK Bandar Baru Uda. *tutupmuka* Hmmmmmm. Aku tahu aku bodoh sebabtu tak dapat 5A. Aku sebenarnya request *cehh* sekolah SMK Seri Perling, tapi malangnya tak dapat *menangis* . Aku, like, really? Tak dapat. But why :0 Aku mohon KRK (Kelas Rancangan Khas) tapi aku pelik yang 3A2B bolehh pulak dapat. Geramm seyh. Itu yang aku paling tak puas hati ! Hmm, nak puas tak puas aku kena redhoo jugak >< Nasib badan huii... Dahlah malas nak cerita panjang lebar. Kbye, see yah (y)