silver world


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

IDK (o-o)
Monday 10 December 2012 - Permalink - 0 Comments
Betul-betul-betul

Hi annyeonghaseyo dan selamat membabi buta pagi semua. Acheh ayat selamat pagi tu nampak familiar dengan ayat cikgu zaman Arwah  Tan Sri P.Ramlee dulu ken? Then murid murid dia jawab, selamat pagi cikgu. Hoho rindu gila apa tajuk cerita tu? Haish aku pun lupa. Alaa yang pasal dia buta huruf bagai. Alaaa, lupalah. Kepada yang tahu sudi sudikanlah coment ye. ^,^ Hahahaha k taklawak langsung. Tapi serious aku lupa sangat sngat and sesangat dan menyengat. Err *see aku still melawak*  Hahahahahahah *ketawatakikhlas* Hmm, nak tahu kenapa aku updated status niy? Nak tahu jugek? SEBAB, aku bosan tahap gila babeng. Jangan tanya aku maksud babeng tu apa sebab aku pun tak tahu maklumlah budak zaman sekarang ayat macam-macam. 

Haish lupakan pasal hal mengarut di atas. Sebab masa menulis karangan perenggan pertama tadi otak masih biul dan tak betul sebab nak mencari idea untuk main title die. Hahah ce wah ayat. Perghhh Daebak lah aku bagi kau Georgia. Cenggini ha (y) Lol. Err so annoying bak kata husband saya. Eyh? Sejak bila budak belum cukup kalsium niy pandai ber-husband husband? Lol, kau yang kurang pandai tak nak mengaku -,- Husband tu mean my first bias. Of course Taeyang ma. Atoiii tak ken tak tahu kowt?  Bias tu apa pulak? Nak kene lempang semua nak tanye *malunakcakapakaupuntaktahusebenarnya* Panggg ! Kan dah kene lempang. SAKIT TAK? pipi macam kene blusher je. Malulah tu..

Err merepek lagii. Hmm, kauorang jangan nak cap aku sebagai sampah ea sebab entry aku memang macam sampah hmm *tunduk* :'( Aku tulis tajuk * IDK* Tu bermaksud I don't know, jadi banyak yang aku tulis  merepek dan kebanyakannnya bukan kebanyakannnya tapi hampir semua tidak ditulis dalam bahasa formal. Jangan bash aku ye. *minta kene lempang* Hahah memain je lol. Yes, aku tulis idk  sebab aku tak tahu nak letak tajuk apa, sebab kalau aku letak tajuk nanti entry/post yang aku tulis akan lain dari tajuk. Ken dah terpelesong? Hoho apa maksud simbol selepas perkataan IDK tu pulaks? Hmm tanye paklong hang lah dia confirm paham. Hahahahah *gelakjahat* Hmm, klah puas akumencari idea nak menulis inilah jadinya. Nothing to say. Kbye.