silver world


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Rindu :'(
Sunday 16 December 2012 - Permalink - 0 Comments


Hye annyeong. Sila abaikan muka diatas. Aku tahu dia sangat comel dan hensem. So apa? Nak jelly  Sohai, rasanya tak perlu kowt. ahahaha. *ayat kau gangster gila, aicheh ckp org kau pun sme, ngek* Ahaha, aku ngek? Kau ngok, sekarang siapa yang teruk, ngok ke ngek. Op koss Ngok :-P Actually gambar ni aku curi secara diam dari twitter dia. Tak nak pun bagitahu dia, aku boleh je bagitahu, tapi dia paham ke :o Lalala. Hahaha, tanye sendiri jawab sendiri. Kegilaan apakah -_- ? Stop nonsense. Kang ini makan dia *slap* Menangis tak berlagu nanti. 

Wookeyh, back to main title => "Rindu:'(" Begitu banyak maksud-maksud dalaman yang boleh ditafsir dari perkataan yang pendek seperti R-I-N-D-U . Paham kan maksud rindu ? *krikrikrik* Rindu membawa maksud, kita merindui orang yang telah berpisah dengan kita, atau yang jauh dari kita, orang yang kita sayang. Ha, cenggitu ah. Kalau orang yang kita benci plus tak sayang, perlukah untuk rindu mereka -,- ? Tidak kan. Tahu pun. A-P-A-P-U-N-T-A-K-B-O-L-E ! 

Aku tahu aku dah lelebih. err. Takpa lah. Aku sebenarnya baru balik dari Sekolah Kebangsaan Seri Perling 2. *la hang buat apa di sana* Aku teman mak aku amik buku untuk adik aku yang baru nak masuk darjah empat. Jangan tanye kenapa dia tak pergi. Dia belum bangun tadi sekarang dah bangun tengah main BS. *Blackshot* Budak zaman sekarang. haish -_- Haha dia pun sama, tak habis-habis dengan blog. Eh cop, ada aku KESAH?  Tak pun.

Youngbae :*


 First time aku masuk. Aku excited nak jumpa Pakcik guard. Tapi malangnya dia takda, hmm maybe cuti die diganti. Sedih, lepastu ey ey terserempak dengan makcik cleaner. Ha, kau aku terus salam makcik cleaner. Rindu punya pasal. Lepastu time otw nak balik terjumpa cikgu Noridah dengan cikgu Normala, aku pun salam lagi. Haha. Hmm cikgu Noridah as ussual tanye ape yang patut, aku pun jawab apa yang patut -_-.Okey adil rite? Haha xd. Time, masuk tu mcm teringat kisah lama *cewah*. Rasa macam aku tak nak tinggalkan sekolah rendah. :( Rasa sedih sangat. Aku tengok-tengok tempat yang kita selalu lepak sesame. Hmm, rindunya. Lagi-lagi kelas 6 cemerlang. Ahh, aku takboleh pergi situ, sebab , jauh, malas, dan adalah. 

Herher, Tapi aku sempat jugaklah jenguk-jenguk tempat yang selalu kitaorang lepak masa tu, air mata dah nak mengalir tapi ditahan aja. Sebab apa? Sebab kitaorang selalu hang sama-sama. :) Sebab tu rindu terubat. Tempat favourite kitaorang, ialah T to the A to the N to the D to the A to the S. Haha, jangan mushkil kenapa kiteorang suka lepak situ. Tak perlu bagitahu lah kenapa. Sudah terang lagi bersuluh sebabnya :-) .

Eyh rasanya dah time up. Aku pon dah gila meroyan dekat blog ni. Okey bye. Loveyou. Actually tengah tunggu segmen-segmen untuk kpop sebab aku nak join :D K bye, wa cau dulu.