silver world


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Crush ?
Sunday 16 December 2012 - Permalink - 0 Comments

Hye, annyeong ;) Tralala. Lame gila kan tak hupdated blog sampai ada banyak "webs-webs" yang melekat. Haha lol. Hihi, jangan terkejut or terkentut sebab masuk blog saya yang sudah 95% berubah :D Haha comel je warna soft pink and warna kelabu. Both of them is my favourite colours tahu. Tak tahu -_- Kan baru tadi bagitahu. Haha minah ni dah start meraban-merepek-mencarut , err. Haha, tolong ulang 500000000 kali lagu That XX By GDragon yang baru sahaja diubah semalam. Wah, tenang je lagu ni. I loike. :p 


Okey berbalik kepada, main title kita hari ini. Haha sila abaikan ayat gediks itu tadi. Okey. So tajuk dia "Crush ?' Apa menatang crush tu mak *sambil kunyah ubat nyamuk* :3 ? Crush? Entah mak pun tak paham ape crush-crush tu. Crash mak tahulah. *Krikrik* Hahahahaahahaha *bajetlawak* Okey, stop. Crush tu orang yang kita Admire dalam diam, means kita suka dia dalam diam. Kita selalu stalk, fb, twitter, atau instagram dia, atau youtube *jika ada*. Ha, itulah makna Crush. Sekarang dh paham rite? Okey aku teruskan. Aku meminati seseorang ini. Dia niy kalau tak kenal memang "katak bawah tempurung" lah. Aicheh, pemes sangat ah tu crush dia. eyH? Op kosss :p Okey, nama dia Youngbae. Tehee. Kenal rite. Tetapi dia lebih dikenali sebagai Taeyang. Ohh, dia :3 Silakan buat muka mintak kaki sekarang -_- 

Haha, crush aku mesti hightaste ma. Err, tak sedar diri. Hmm *tunduk* Aku suka dia since sebelum UPSR lagi. Sebab tulah UPSR dapat 4A1B sebab angaukan Taeyang. *err* Haha xd. Gurau je meyh. But seriously dia ohsemm sangat-sangat. Yeah aku tahu dalam BigBang paling ramai peminat ialah  Gdragon dan TOP. Yeah haha, dan aku salah satunya but itu dulu :3 Jujur ey, aku senanya mula-mula minat TOP sebelum Taeyang. Yeah, firstly tengok TOP, absolutely lupa Myungsoo merangkap EX-crush aku. 

Haha, semua tahu mata TOP sangat menawan and gorjes gitu. Haha lol. But disebabkan kawan saya minat dia so, saya pun angkat tangan, kaki, kepala, dan badan lalu saya menggundur diri. Err, tragis nyer cerita -_- Dan sekarang saya fanatic dekat Taeyang. :* He's mine.  Jangan amik dia, ULANG suara, JANGAN ! Warning. Lol. Abaikan sahaja, mood menggila datang secara tiba-tiba bagaikan dirasuk. Haha. Kalau aku diberi peluang ke Korea, absolutely aku nak jumpa Taeyang and op koss geng BiGbang yang lain *curangsebentar* , Aku pung tak tahu kenape aku gilakan Taeyang sampai cengini. Fanatik punya pasal. Hmm aku ada buat ucapan untuk Taeyang baca *hantukkepalasampaipecah* Brr. mmg selamanya tak baca lah. Lantak ah. Okey ini dia ucapanya =>

Youngbae pyeonghwa . nae jojia Sarra , dangsin-i gongsubyeong-e geollin paen daseos hanmyeong-ibnida. jinsim-eulo dangsin-eul salang haeyo. naneun gin chimmug eseo jinhaeng eul ttala haessseubnida. dangsin-eun nal moleujiman nan sang-gwan eobs-eo gyeong-uedo machangajiibnida. paen eulo hangsang museun il-i iss-eodo dangsin-eul jiwonhabnida. nan neohuideul eul hangsang salang haeyo. oppa eul Hwaiting .

Haha, sila ketawakan aku lima ratus kali. Penat tau nak cakap macam Korea. Haha lol. Aku tipu je. Ayat di atas seratus peratus menggunakan bantuan Encik Google Translate. Haha, mengharapkan Taeyang nak baca? Puihh, sampai ma-----------------ndi pun dia tak akan baca. But takpa. Menjadikan Taeyang sebagai crush aku pun aku dah kira bersyukur. Malah aku berterima kasih kepada kawan aku sebab kenalkan BigBang kepada aku. ThankYou friends, aku tak akan se-fanatik ini kalau korang tak kenalkan group Bigbang yang super duper ohsemm ni. Ahaha, k lah rasanya tu je kodd. K bye.