silver world


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Malaysia Always Win !
Thursday 13 December 2012 - Permalink - 0 Comments

Hye annyeonghaseyo. Fuhhh ~ *tiup habuk* Perghh, lame gila gila gaban tak updated entry kan? Terasa tangan dan jari jemari ini gatal dan menaip dengan tata tertib dan sopan santun. Hahaha. Aku mula merepek dah. Ngee? XD Hmm, hi walaupun baru beberapa hari aku tak menaip dekat blog kesayangan aku niy tapi terasa satu minggu *ayatjiwang* . Huh~ Mungkin aku tak patut tinggalkan blog ini walaupun untuk seketika sebab aku terlampau sayang blog ni.  Hahaha ayat yang mempunyai tahap sakai yang maksimum ! Tralalala. Hahaha, mohon sesiapa yang datang sini kalau tak sanggup baca jangan baca tau sebab blog ini mengandungi Bahasa Melayu yang amat lemah. Apatah lagi aku yang selalu bajet cakap Bahasa Inggeris?

Hehe, kau lagi. Hari-hari muka kau. Kau je lah yang setia baca post merepek aku. Btw thanks. Aku sayang kau, kau, kau, kau, kau *banyaknyerkau* -,- yang sudi singgah, dan tak pamet-pamet dari tadi *cakapindonseketika*  Hahahah. Hmm okey korang tengok bola kan semalam? perlawanan yang Double Triple sengit antara Malaysia dan Thailand. Keputusannya Thailand menang 2-0 menentang Malaysia :'( Hukhuk, I'm very shadd *gedikpakhang* Betul rasa nak Nangis pun ada tengok muka dieorang lagi-lagi Farizal Marlias.... Pity him :( Dia main begitu bagus dan Daebak gila. Dieorang kalah bukan salah dieorang tapi salah pemain Thailand yang semua nya main KOTOR dan sangat SHIT.

OhMYGucci *-,-*
Geramgeramgeramgeram ! Itu jelah yang aku boleh cakap time wisel berbunyi menandakan permainan sudah tamat ! Why So F""" ? Huh? Mulut aku lancang bersebab okeyh. Kalau Thailand tak main kotor, takdanya aku nak ejek , maki hamun dorang bagai. Takda masa okey. Dan tak nak pun ! Bukan setakat pemain Thailand je. Tetapi yang paling WORST sekali is, Pengadil berat sebelah. Erghhh -..- Benci yall. Heih, for the first time aku terpaksa cakap , " Wahai Pengadil KPOP, bla lah kau balik Korea sane" ! *tariknafas, *lepas, *tariknafas, *lepas. Fiuhh~ Lega. Aku tak sanggup nak cakap macamtu sebab tu dah melibatkan KOREA dan absolutely KPOP aku ! Haish ... One thing to do, one finger for you -|- .. Amek kaw. Aku dah geram gila babeng... Masih tak percaya si PENGADIL tu berat sebelah. Ini buktinya.

*credittotwitter*

Ha? Tak percaya? Siap masuk paper a.k.a Surat Khabar lagi tau ! Ishhh..  Tapi bagi aku Malaysia kalah pasti ada Hikmahnya. Bagi aku dan rakyat Malaysia, Malaysia tetap Juara di hati kami. Yeah Hwaiting. Walaupon apa yang berlaku kita kene berjuang. Semangat Harimau Malaya tak pernah pudar untuk kami semua. Malaysia we all loveyou :*